![Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association](https://www.dadum.pl/23067-medium_default/djeco-gra-skojarzenia-dla-2-latka-little-association.jpg)
![Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association](https://www.dadum.pl/23066-medium_default/djeco-gra-skojarzenia-dla-2-latka-little-association.jpg)
![Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association](https://www.dadum.pl/23067-small_default/djeco-gra-skojarzenia-dla-2-latka-little-association.jpg)
![Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association Djeco Gra skojarzenia dla 2 latka Little Association](https://www.dadum.pl/23066-small_default/djeco-gra-skojarzenia-dla-2-latka-little-association.jpg)
Zapakujemy Twój prezent !
Kliknij i dowiedz się więcej
Gra planszowa skojarzenia dla 2 do 4 dzieci od 2 i pół lat. Każda runda trwa około 10 minut. Przed rozpoczęciem gry, połóż na środku stołu zwierzątka i 3 karty światów. 30 kart elementów potasuj i ułóż w stosie na środku stołu.
Najmłodszy gracz odwraca pierwszą kartę z talii. Wszystkie dzieci patrzą na kartę i próbują przypasować ją do któregoś ze światów. Kiedy dziecko jest już pewne skąd element pochodzi, powinno jak najszybciej chwycić ze stołu zwierzątko, które przynależy do tego świata i umieścić je na swoim miejscu Pierwsze dziecko, które wykona to poprawnie – wygrywa odkrytą kartę. (Np.: odwrócona karta to ryba. Ryba jest częścią świata żaby – Stawu. Gracz, który jako pierwszy umieści figurkę żaby na karcie Stawu, wygrywa kartę ryby) Jeżeli gracz popełni błąd, musi odłożyć poprzednio wygraną kartę na spód talii (jeżeli jeszcze nie wygrał żadnej – nie dzieje się nic) Następnie gracz siedzący po lewej najmłodszego uczestnika, odkrywa kolejną kartę itd.
Kto wygrywa? W zależności jak długo dzieci chcą grać, należy na początku gry ustalić czy: - wygrywa gracz, który jako pierwszy zdobędzie 5 kart - wygrywa gracz, który zdobył największa liczbę kart, gdy wszystkie zostaną już odkryte
- 3 gumowe zwierzątka (1 królik, 1 żaba, 1 krówka)
- 3 karty “światów” (ogród warzywny, staw, łąka)
- 30 kart elementów należących do światów królika (ogród warzywny), żaby (staw), krówki (łąka)
21.5 x 21.5 x 5cm.
Od 2½ lat.
Aktualnie brak opinii.