Dodatkowe prawo zwrotu towarów

W naszym sklepie oferujemy naszym klientom dodatkowe prawo zwrot towarów zakupionych na podstawie paragonu.

Wymiana towaru za jedynie 5zł

W naszym sklepie wymiana towaru polega na:

Krok 1: Zwrot wybranych towarów

Przypominamy, że w naszym sklepie mogą Państwa zwrócić zakupiony u nas towar w ciągu 60 dni od daty ich dostarczenia. Korzystając z zaoferowanych przez nas usług, płacą Państwo jedynie 5zł za zwrot. Praktyczne wskazówki jak dokonać zwrot są podane poniżej.

Krok 2: Złożenie kolejnego zamówienia

Złożenie kolejnego zamówienia pozwoli zarezerwować produkt na wymianę. Aby w łatwy sposób móc skorzystać z bezpłatnej wymiany towaru, proponujemy wpisać w polu "Uwagi do zamówienia" nazwę odesłanego produktu oraz numer jego zamówienia.

60-dniowe prawo zwrotu towaru

W naszym sklepie mogą Państwa zwrócić zakupiony u nas towar w ciągu 60 dni od daty ich dostarczenia, jeśli z jakiegokolwiek powodu nie są Państwa z niego zadowolony. Sugerujemy, aby:

- przesyłka zwrotna była zapakowana w karton, w którym została doręczona.
- zawartość paczki była zabezpieczona w podobny sposób, w jaki pierwotna paczka była przez nas zabezpieczona.
- w paczce zamieszczony był wypełniony formularz zwrotu (kliknij tu!).


Prosimy o odesłanie towaru na nasz adres I.Dyląg Allegro Sp.j., ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków.

Zwrot towaru za jedynie 5zł

W ramach każdego zamówienia oferujemy usługę jednorazowego odesłania Towaru za jedynie 5zł poprzez naszych partnerów logistycznych DPD i paczkomat INPOST. Kurier DPD odbierze przesyłkę z wyznaczonego przez Państwa miejsca (nie można wyznaczyć dni i godziny odbioru). Aby skorzystać z tej usługi muszą nas Państwa tylko o tym poinformować.

Prosimy powiadomić nas, najlepiej mailem na adres sklep@dadum.pl, o chęci skorzystania z tej usługi. Z Państwem skontaktujemy się w ciągu 12 godzin roboczych aby ustalić szczegółowo kolejne kroki.

 

Możliwość zwrotu towarów w ciągu 60 dni nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wszelkie dodatkowe warunki obowiązują dopiero po upłynięciu 14 dniowego ustawowego terminu.