

Zapakujemy Twój prezent !
Kliknij i dowiedz się więcej
Czy potrafisz rozpoznać zwierzęta tylko na podstawie dotyku? Przekonajmy się. Trzeba pomóc Noemu wprowadzić na arkę pary zwierząt przed świtem. Do zabrania mamy jeże, niedźwiedzie, żyrafy, węże, żółwie, lamy, małpy, barany, płaszczki, ryby, psy i motyle. W nocy można je rozpoznać tylko za pomocą dotyku. Poradzisz sobie?
W tej grze sensorycznej dzieci posługują się jedynie zmysłem dotyku. W trakcie zabawy muszą rozpoznać różne pary zwierząt, w ten sposób rozwijają zmysł koncentracji i układ czuciowy.
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy – wkłada on ręce do pudełka. Ma 30 sekund na odnalezienie pary zwierząt o tym samym kształcie i pokryciu. Jeśli znajdzie parę, wyciąga ją z pudełka. Jeśli jest to poprawnie dobrana para, gracz zachowuje zwierzątka. Jeśli nie, odkłada je z powrotem do pudełka. Po tym, jak gracz zgarnia parę zwierząt, wkłada się do pudełka dodatkową parę. Jeśli gracz się jednak pomyli, niczego się nie dodaje. Potem grę zaczyna kolejny z graczy – gra przebiega zgodnie z ruchem wskazówek zegara - i postępuje jak wyżej. Gracze mogą próbować skompletować parę zwierząt tylko raz podczas swojej kolejki. Gra toczy się do momentu, aż zostaną skompletowane wszystkie pary zwierząt, które będą mogły wejść na pokład Arki.
Obaj gracze siadają naprzeciw siebie w taki sposób, by każdy z nich mógł z łatwością sięgnąć do pudełka. Przed rozpoczęciem rozgrywki kładzie się pierwsze zwierzątko z szeregu na pokrywie pudełka. Gracze po kolei kładą palec wskazujący na zwierzątku i przez maksimum 5 sekund zapoznają się z jego pokryciem. Następnie równocześnie wkładają jedną rękę do pudełka i starają się odnaleźć samicę. Pierwszy gracz, któremu się to uda, wyciąga zwierzę z pudełka. Jeśli poprawnie rozpoznał samicę, zatrzymuje dla siebie parę zwierząt. Jeśli się pomylił, wkłada zwierzątko z powrotem do pudełka, a samiec trafia na koniec szeregu. Aby rozpocząć nową rozgrywkę, należy więc położyć na pudełku kolejnego pierwszego samca z szeregu. Gra toczy się do momentu, aż zostaną odnalezione wszystkie pary zwierząt. Uwaga: - Aby odnaleźć dane zwierzę gracze nie mogą zaglądać do pudełka. Mogą jedynie posługiwać się zmysłem dotyku! - Podczas szukania zwierzątek w pudełku gracze nie mogą sobie robić krzywdy ani wyrywać sobie zwierzątek z rąk.
Uwaga, istnieje ryzyko zadławienia się małymi częściami.
Gra wyprodukowana we Francji.
- 12 par kartonowych zwierzątek z różnym pokryciem
- 1 kartonowa osłona przemieniająca pudełko w czarodziejski kufer
- 1 instrukcja z 2 wariantami gry
23,5 x 23,5 x 5 cm.
Od 3 lat.
Aktualnie brak opinii.