SentoSphere Gra sensoryczna "Dotyk" wg metody Montessori

SentoSphere Gra sensoryczna "Dotyk" wg metody Montessori

SEN-00137#d
Sentosphere
W magazynie
Zamów teraz - u Ciebie już we wtorek (02 kwietnia) lub w sobotę z dopłatą
111,00 zł

Zapakujemy Twój prezent !
Kliknij i dowiedz się więcej

Wysyłka paczkomatem od 13,20zł Wysyłka kurierem od 13,70zł Darmowa wysyłka od 200zł 30 dni na zwrot towaru
Aktualnie brak opinii o produkcie. Napisz pierwszą opinię.

Opis produktu:

Gra sensoryczna dla dzieci powyżej 3 roku życia od marki SentoSphere. Pomóż Noemu wyprowadzić na arkę wszystkie pary zwierząt przed upływem czasu!

Gra składa się z 12 par zwierzątek wykonanych z grubego kartonowego materiału, zasłona na pudełko oraz instrukcja z zasadami gry. Wśród zwierząt, które muszą znaleźć się na arce znajdziemy jeże, niedźwiedzie, żyrafy, węże, żółwie, lamy, małpy, barany, płaszczki, ryby, psy i motyle. Zwierzęta można rozpoznać tylko za pomocą dotyku.

Zabawy z użyciem gier sensorycznych wymagają od dziecka wzmożonej koncentracji i rozwijają układ czuciowy, co pozytywnie wpływa na rozwój malucha. 

Wariant 1: dotyk (2-4 graczy)

Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy – wkłada on ręce do pudełka. Ma 30 sekund na odnalezienie pary zwierząt o tym samym kształcie i pokryciu. Jeśli znajdzie parę, wyciąga ją z pudełka. Jeśli jest to poprawnie dobrana para, gracz zachowuje zwierzątka. Jeśli nie, odkłada je z powrotem do pudełka. Po tym, jak gracz zgarnia parę zwierząt, wkłada się do pudełka dodatkową parę. Jeśli gracz się jednak pomyli, niczego się nie dodaje. Potem grę zaczyna kolejny z graczy – gra przebiega zgodnie z ruchem wskazówek zegara - i postępuje jak wyżej. Gracze mogą próbować skompletować parę zwierząt tylko raz podczas swojej kolejki. Gra toczy się do momentu, aż zostaną skompletowane wszystkie pary zwierząt, które będą mogły wejść na pokład Arki.

Wariant 2: obserwacja oraz dotyk (2 graczy)

Obaj gracze siadają naprzeciw siebie w taki sposób, by każdy z nich mógł z łatwością sięgnąć do pudełka. Przed rozpoczęciem rozgrywki kładzie się pierwsze zwierzątko z szeregu na pokrywie pudełka. Gracze po kolei kładą palec wskazujący na zwierzątku i przez maksimum 5 sekund zapoznają się z jego pokryciem. Następnie równocześnie wkładają jedną rękę do pudełka i starają się odnaleźć samicę. Pierwszy gracz, któremu się to uda, wyciąga zwierzę z pudełka. Jeśli poprawnie rozpoznał samicę, zatrzymuje dla siebie parę zwierząt. Jeśli się pomylił, wkłada zwierzątko z powrotem do pudełka, a samiec trafia na koniec szeregu. Aby rozpocząć nową rozgrywkę, należy więc położyć na pudełku kolejnego pierwszego samca z szeregu. Gra toczy się do momentu, aż zostaną odnalezione wszystkie pary zwierząt. Uwaga: - Aby odnaleźć dane zwierzę gracze nie mogą zaglądać do pudełka. Mogą jedynie posługiwać się zmysłem dotyku! - Podczas szukania zwierzątek w pudełku gracze nie mogą sobie robić krzywdy ani wyrywać sobie zwierzątek z rąk.

Ostrzeżenia

Uwaga, istnieje ryzyko zadławienia się małymi częściami.

Cechy produktu:

Gra wyprodukowana we Francji.

Zawartość opakowania

- 12 par kartonowych zwierzątek z różnym pokryciem
- 1 kartonowa osłona przemieniająca pudełko w czarodziejski kufer
- 1 instrukcja z 2 wariantami gry

Wielkość

23,5 x 23,5 x 5 cm.

Wiek

Od 3 lat.

SEN-00137 Instrukcja po polsku

SEN-00137 Instrukcja po polsku

Produkty powiązane:

Opinie o produkcie

Aktualnie brak opinii.


Napisz opinię
Wszelkie materiały (opisy, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) są objęte prawem autorskim. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.