• -5%
Mastermind i Secret code 2w1 gra magnetyczna, The Purple Cow
Mastermind i Secret code 2w1 gra magnetyczna, The Purple Cow
Mastermind i Secret code 2w1 gra magnetyczna, The Purple Cow
Mastermind i Secret code 2w1 gra magnetyczna, The Purple Cow

Sekretny Kod i Mastermind 2w1 gra magnetyczna +6, The Purple Cow

TPC-368583
The Purple Cow
W magazynie, dostawa 24h
27,55 zł
29,00 zł

Zapakujemy Twój prezent !
Kliknij i dowiedz się więcej

Wysyłka kurierem od 12,59zł Darmowa wysyłka od 200zł Darmowy zwrot towaru
Aktualnie brak opinii o produkcie. Napisz pierwszą opinię.

Opis produktu:

Gra Mastermind i Sekretny Kod w polskiej wersji językowej. Celem gry jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Gry marki The Purple Cow to interesująca propozycja dla osób, które dużo podróżują, gra jest magnetyczna i zmieści się do każdej torebki. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u pediatry, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem.

Zasady gry: Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Cechy produktu:

Kolor

Czarny.

Materiał

Metal.

Wielkość

18x10,3x1cm.

Wiek

Od 6 lat.

Opinie o produkcie

Aktualnie brak opinii.


Napisz opinię
Wszelkie materiały (opisy, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) są objęte prawem autorskim. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.